Κακόβουλα άτομα… πώς να προετοιμάσετε το παιδί σας

Ο τίτλος της δημοσίευσης είναι σαφής. Το άρθρο αναρτήθηκε στο «χαμομηλάκι και περιλαμβάνει οδηγίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στα μικρά παιδιά με στόχο την αποφυγή πράξεων κακόβουλων ατόμων. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Στο ιστολόγιο «το χαμομηλάκι» θα βρείτε πολλά ενδιαφέροντα θέματα. Στο επίκεντρο βρίσκεται πάντα το παιδί.

One Response to Κακόβουλα άτομα… πώς να προετοιμάσετε το παιδί σας

  1. Ο/Η elena λέει:

    Το βαφτιστήρι μου από το νηπιαγωγείο είχε μάθει το ρητό: «το σώμα μου και το μυαλό μου μου ανήκει, είναι δικό μου» ακριβώς γι’αυτές τις περιπτώσεις!

Σχολιάστε

