«Εναλλακτικά σχολεία» (αξιολόγηση)

Μέχρι τη 10η τάξη δε δίνονται βαθμολογίες στους μαθητές, στη λογική των μετρήσιμων και συγκρίσιμων κριτηρίων.
Αντί για βαθμούς στις εργασίες οι εκπαιδευτικοί παρατηρούν συστηματικά την εκπαιδευτική διαδικασία, κάνουν προσωπικές παρατηρήσεις σε κάθε μαθητή και συζητούν μαζί του. Αντί για ελέγχους με βαθμούς δίνονται γραπτές εκθέσεις/επιστολές στη μέση της σχολικής χρονιάς…
Οι εκθέσεις αυτές δίνουν στους μαθητές να καταλάβουν ότι δεν είναι «αφημένοι». Οι επιστολές που δίνονται στα παιδιά είναι προσωπικές και περιέχουν παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών τόσο για τις προόδους τους στο γνωστικό τομέα όσο και στον κοινωνικό τομέα πάντα στο πλαίσιο της ομάδας της τάξης.
Όσο μεγαλώνουν τα παιδιά οι εκθέσεις αντικαθίστανται σταδιακά από «συμβουλευτικούς διαλόγους». Από την τρίτη μέχρι την έκτη τάξη αντί για εκθέσεις στη μέση της χρονιάς πραγματοποιούνται πλέον συνεδρίες διαλόγου ανάμεσα στους εκπ/κούς, τους μαθητές και τους γονείς τους, στη διάρκεια των οποίων κρατούνται πρακτικά.

Πηγή: Glocksee Schule

Σημείωση: Κάθε σχολείο έχει τη δική του πολιτική. Τα παραπάνω συμβαίνουν στο σχολείο που αναφέρεται στην πηγή.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: