Ιστορίες «τρόμου»…

Αν επισκεφθεί κανείς σχολικές ιστοσελίδες άλλων χωρών, δεν είναι λίγες οι φορές που θα συναντήσει εργασίες παιδιών με «χιτσκοκική» θεματολογία.

Εύλογα θα αναρωτηθεί: «Δημιουργία ιστοριών τρόμου από τα ίδια τα παιδιά;»

Η απάντηση είναι «ναι».

Μέσα από τη δημιουργία/παραγωγή ιστοριών τρόμου/θρίλερ έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και παράλληλα να απομυθοποιήσουν εφέ τρόμου που στόχο έχουν να προκαλέσουν στον ακροατή το συναίσθημα του φόβου. Έτσι γνωρίζουν από την πλευρά του παραγωγού τις επιδράσεις του μέσου στο συναισθηματικό τους κόσμο και έχουν την ευκαιρία να διώξουν φοβίες που τους δημιουργήθηκαν ως καταναλωτές (θεατές, ακροατές ή αναγνώστες) ανάλογων οπτικοακουστικών προϊόντων (Tulodziecki κ.ά. 1995, σελ. 57-58).

Σχετική βιβλιογραφία

Tulodziecki G., Schlingmann A., Mose K., Mütze C., Herzig B., Tulodziecki A. (1995). Handlungsorientierte Medienpädagogik in Beispielen. Projekte und Unterrichtseinheiten für Grundschulen und weiterführenden Schulen. Klinkhardt. Bad Heilbrun.

Σύνδεσμος: MKSU: Medienkompetenz in Schule und Unterricht

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: